Reklamację należy przesłać tylko w przypadku stwierdzenia wady zakupionych towarów lub usług.
Można ją przesłać emailem lub pocztą tradycyjną.
DO: info@primanatura.com / PRIMANATURA Piotr Podermański, Bieńkówka 62, 34-212 Bieńkówka (POLSKA)
OD: …………………………………………………………………………………………………………………
(tu dane osoby: imię i nazwisko, adres pocztowy lub email)
Ja ……………………………………………………………………………………………………………………..(tu dane osoby)
niniejszym zgłaszam reklamację dotyczącą:
………………………………………………………………………………………………. (tu nazwa towaru lub usługi)
zakupiony w dniu…………………………………………………………………………………………………….. (tu data zakupu)
w związku z następującymi wadami / problemami:
………………………………………………………………………………………………………………………….(tu opisz wady/ problemy).
Wnoszę o następujące rozwiązanie (wybrane rozwiązanie zaznacz krzyżykiem):
[ ] aktualizacja treści / usługi
[ ] naprawa treści / usługi
[ ] zwrot części zapłaty – proponowana kwota: ……………………………………
[ ] zwrot całości zapłaty
[ ] inne rozwiązanie – jakie? ………………………………………………………..
Data zgłoszenia: ………………………………………………………….(wpisz dzisiejszą datę)
Podpis konsumenta: ……………………………………………….(w przypadku przesłania e-mailem wystarczy wpisanie imienia i nazwiska zamiast odręcznego podpisu.)
Copyright © 2025- Primanatura Piotr Podermański.
| KONTAKT | POLITYKA PRYWATNOŚC i COOKIES | REGULAMIN I POLITYKA ZWROTÓW | NOTA PRAWNA | ODSTĄPIENIE OD UMOWY |